Na poziv koordinatorice eko projekta "Zeleni tjedan", nastavnice Sandre Halt – Ćuže, Hrvoje je posjetio OŠ „Dobriše Cesarića“ u Požegi, gdje je održana radionica za učenike trećih do osmih razreda povodom obilježavanja uspješnih 10 godina provedbe školskog projekta.
U ponedjeljak, 29. travnja, u knjižnici OŠ „Dobriše Cesarića“ u Požegi održana je program za tridesetak učenika u okviru kojega je prezentiran desetogodišnji projekt škole koji je 2014. godine započeo pod nazivom „Zeleni tjedan“, a u nastavku su učenici zaigrali eko-kviz te sudjelovali u radionici Hrvatskih voda kojoj su se priključili i drugi učenici trećih razreda. Hrvoje je doznao kako su učenici škole sudjelovali u brojnim akcijama u posljednjih deset godina kroz projekte: Go Green (2014./2015.), Reuse, reduce, recycle (2015./2016.), Put vode (2016./2017.), Vremenska kapsula (2017./2018.), Zeleni tjedan kroz razrede (2018./2019.), Zelena slikovnica (2019./2020.), LORA Put plastike (2020./2021.), Our Footprints on Nature – eTwinning (2021./2022.), Čišćenje Orljave, razni razredni projekti (2022./2023.) i ovogodišnji projekt EKO izložba (2023./2024.) koja je otvorena u Gradskoj knjižnici Požega. Prisjetili smo se kako su u okviru projekta provedene brojne ekološke aktivnosti i podprojekti, u kojima su sudjelovale i Hrvatske vode 2016. godine (Put vode), s radionicom o temama očuvanja voda. Potom su učenici kroz interaktivni kviz provjerili svoje znanje o projektima, a ponajboljima su pripale nagrade i priznanja
U nastavku programa, Hrvatske vode i Hrvoje predstavili su učenicima slikovnicu „Hrvoje i prijatelji poručuju: Klimatske promjene i čovjeka uključuju“ uz koju su prikazani i zanimljivi pokusi s vodom. Učenici su pratili avanturu Hrvojeve družine koja je krenula na more tragom zaslanjenja njihove barice, a koja je uz put susrela grupu turista i od njih doznala brojne korisne informacije o klimatskim promjenama, uzrocima i posljedicama, primjerima klimatskih promjena diljem svijeta, ali i rješenjima koje su primijenile neke zemlje. Učenici su svoje stečeno znanje mogli provjeriti kroz igru o klimatskim promjenama koja je sastavni dio slikovnice, a zabavan dio s pokusima okupio je učenike oko stola na kojem su izvedeni pokusi kojima se dokazivala površinska napetost vode, svojstvo vode kao otapala i uloga gustoće vode za plutanje i plivanje u vodi. Učenici su s velikim zanimanjem pratili pokuse, osobito oni manji, dok su oni viših razreda nudili odgovore na pitanja, potvrđujući kako su bili pažljivi na satu kemije i fizike te savladali osnovna pitanja iz zakonitosti tvari i pojava. Iako je voda ponešto „tvrdoglava“ i opire se nekim zakonima koje je postavio čovjek, zaključili smo kako se radi o dragocjenoj tekućini koju trebamo čuvati i racionalno koristiti.
Na kraju se i Hrvoje poslikao sa svim sudionicima radionice, a njegove poruke su učenici mogli doznati iz 3D animacija putem mobitela na kojem je oživio i prošetao slikovnicom. Iznenađeni učenici pojavom Hrvoja i njegovim veselim skakutanjem po slikovnici, propitivali su kako je to moguće i gdje mogu skinuti aplikaciju na svoje mobitele. Odgovore su pronašli u slikovnici, koja se listala na licu mjesta i u kojoj su tražili ponuđene animacije. Bio je to vrlo zanimljiv kraj druženja s mališanima škole, koji će moći uživati u Hrvojevim avanturama i porukama u poklonjenim slikovnicama. Radionicama su prisustvovali i ravnateljica škole Lidija Pecko, knjižničarka Mirna Kovačević, koordinatorica projekta Sandra Halt-Ćuže, nastavnice pojedinih razreda učenika te nastavnik informatike. Hrvoje je ispraćen sa zahvalama učenika i pohvalama prisutnih djelatnika škole, uz poziv za novnim susretom, sljedeće godine.